Seminari “La Identitat Digital al Blockchain”

Recentment la Dra. Rosa M. Garcia Teruel, investigadora postdoctoral de la Càtedra UNESCO d’Habitatge, juntament amb 3 alumnes, van iniciar els tràmits per a crear el grup d’estudiants “Legal Hackers URV”, dedicat al Dret i a les Noves Tecnologies, seguint els grups que van sorgir als EUA (legalhackers.org) per a promoure el debat sobre els aspectes legals i ètics de les noves tecnologies, no només per part de juristes, sinó també de tecnòlegs.

El proper dimecres 4 de novembre a les 18h, i per a donar inici a les activitats de el grup, es durà a terme el seminari “La Identitat Digital a Blockchain”, a càrrec del Dr. Nacho Alamillo, doctor en Dret, advocat, director general d’Astrea, i membre de el grup directiu europeu de Seguretat de Xarxes i de la Informació de la Unió Europea.

L’accés al seminari virtual és gratuït a través del següent enllaç: bitly.com/legalhackersurv