Première del documental El Umbral

El dimecres 21 de febrer va tenir lloc a l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona la première de ”El Umbral”, un documental produït per la Càtedra UNESCO d’Habitatge de la Universitat Rovira i Virgili, sobre desnonaments i sensellarisme. L’acte va comptar amb la participació de diverses autoritats de l’Ajuntament de Tarragona competents en la matèria, inegrants del tercer sector y acadèmics. L’acte va omplir l’aforament de la sala.
L’objectiu d’aquest documental és sensibilitzar la població i als responsables polítics sobre dita problemàtica, donant a conèixer la realitat del sensellarisme i els efectes dels desnonaments, posant  pell als resultats del informe encarregat per la Comissió Europea, que van coordinar investigadors de la Càtedra, i dirigit pel Dr. Padraic Kenna de la Universitat de Galway.