Inici del Postgrau en Polítiques d’Habitatge FURV

El passat dimarts 17 de novembre vam iniciar la primera edició del Postgrau en Polítiques d’Habitatge de la Fundació URV, amb la col·laboració del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC), de l’Institut Valencià de l’Edificació (IVE) i de l’Associació Espanyola de Gestors Públics d’Habitatge i Sòl (AVS).

Es tracta d’una formació on els alumnes tenen l’oportunitat d’especialitzar-se en les diferents fases del procés d’elaboració, execució, seguiment i avaluació de les polítiques d’habitatge, des d’un enfocament multidisciplinari, el qual engloba tant els aspectes jurídics com els arquitectònics, urbanístics, socials, tècnics i econòmics.

La sessió inaugural va anar a càrrec del Sr. Mario Yoldi Domínguez, Director de Planificació i Processos Operatius d’Habitatge, Departament de Medi Ambient, Planificació Territorial i Habitatge, Govern Basc.