Concessió d’un estudi de la Comissió Europea en habitatge i desnonaments

La Universitat Rovira i Virgili, juntament amb la National University of Galway, FEANTSA i Human European Consultancy, coordinaran el primer estudi oficial de la Comissió Europea en relació a la promoció del dret a l’habitatge als països membres i les conseqüències dels desnonaments. La proposta que s’ha realitzat ha estat la guanyadora de la convocatòria de la Direcció General de Treball, Assumptes Socials i Inclusió de la Comissió Europea, sent dotada amb 1€ milió, i persegueix analitzar les causes socials, econòmiques i financeres de la crisi, la seva realitat actual, les seves conseqüències i les solucions proposades a cada país membre.

El Dr. Sergio Nasarre, catedràtic de Dret civil de la Universitat Rovira i Virgili i responsable del grup de recerca d’accés a l’habitatge d’aquesta Universitat, forma part del comitè de coordinació del projecte, s’encarregarà de la supervisió dels treballs dels països de l’arc mediterrani, els més afectats per la crisi, i serà l’autor de l’informe oficial per Espanya.