Celebració del 7è Seminari científic internacional: ‘’Polítiques, accessibilitat i finançament de l’habitatge’’

El dimecres dia 9 de maig va tenir lloc al Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili el 7è Seminari científic internacional: ‘’Polítiques, accessibilitat i finançament de l’habitatge’’, organitzat per la Càtedra UNESCO d’Habitatge en la que hi van participar diversos experts, professionals i acadèmics.

El Seminari va comptar amb la primera ponència a càrrec del Prof. Dr. Christoph U. Schmid, de la Universitat de Bremen, en la qual es va tractar la coherència de les polítiques nacionals d’habitatge a Europa, especialment sobre l’harmonia dels elements públics i privats. En la segona ponència impartida per la Sra. Laura López Demarbre, Directora de la Fundació Mutua de Propietarios, es va analitzar la relació que s’estableix entre la situació dels edificis i les persones que els han d’ocupar, especialment discapacitats i persones grans. Finalment la última ponència fou impartida pel Dr. Guillem Fernández, membre de Coop57, cooperativa de serveis financers ètics i socials, sobre el finançament dels habitatges en cessió d’ús. La jornada va finalitzar amb una taula rodona on els participants van poder debatre els temes presentats.