22 Workshop Interdisciplinar

Seminari: Cap a la ciutat intel·ligent: tecnològica, sostenible i inclusiva

Data: dimecres 17 de novembre de 2021.

Lloc: sala de juntes de la Universitat Rovira i Virgili

Avda. Catalunya, 35, 43002, Tarragona.

Assistència lliure amb inscripció gratuïta. Per a més informació, contactar: office.housing@urv.cat

Objectiu del seminari: La creixent innovació tecnològica, els problemes que sorgeixen després del desequilibri produït en el medi ambient, i la cada vegada major diferenciació social de tota mena ens fa avançar cap a un nou model: la ciutat intel·ligent, on el Desenvolupament Sostenible, és un dels objectius principals i, tot això per raons de justícia social.

Programa:

1. Paraules de benvinguda i introducció a càrrec del Prof. Dr. Sergio Nasarre Aznar, Catedràtic de Dret Civil i Director de la Càtedra UNESCO d’Habitatge.
  2. Presentació de la ponència “Cap a la ciutat intel·ligent: tecnològica, sostenible i inclusiva” a càrrec de la Dra. Isabel de la Iglesia Monje, professora titular de la Universidad Complutense de Madrid (UCM).
  3. Torn de preguntes i respostes.
  4. Tancament del seminari.

Sobre la ponent:

La Dra. Isabel de la Iglesia Monje és professora titular de la Facultat de Dret en la Universidad Complutense de Madrid (UCM), amb tres sexennis de recerca, quatre quinquennis de docència, i avaluada com a professora excel·lent (programa Docentia), amb premi en la seva labor. Acadèmica de la Real Academia de Jurisprudencia y Legislación de Madrid, socia de IDADFE, i, col·laboradora habitual de la Revista Crítica de Derecho Inmobiliario. Amb més de 200 publicacions, en àmbit de família, menors, responsabilitat civil i contractes. Directora del Grup de Recerca (UCM) Dret de danys. Dret de la contractació). Ha dirigit 3 tesis doctorals. Va iniciar la seva tasca investigadora amb la concessió d’una Beca Predoctoral UCM en 1990-1994 i la realització de la seva tesi. Ha participat com a ponent o presentat comunicació en més d’una vintena de congressos i jornades científiques nacionals i internacionals. Ha participat en més d’una vintena de projectes d’innovació docent sent en un IP, i participat en diversos projectes de recerca. Estades de recerca en algunes de les més prestigioses universitats estrangeres com: Coïmbra (2017), Càtedra UNESCO d’Habitatge de la Universitat Rovira i Virgili (Tarragona 2021), Porto (2021-2022). Avaluadora de la ANECA. Gerent de la Fundació Col·loqui Jurídic Europeu.