12è workshop interdisciplinar:

“Finançament de l’adquisició i la rehabilitació de l’habitatge assequible i sostenible”

Tarragona, dimarts 7 de novembre de 2017

Sala de Juntes, Campus Catalunya URV

(Avda. Catalunya, 35, Tarragona)

En aquest workshop diversos experts, prefessionals i acadèmics, explicaran els projectes que estan desenvolupant actualment sobre la temàtica del finançament de l’adquisició i rehabilitació de l’habitatge assequible i sostenible.

Programa

16.00 – 16.15  Apertura del workshop per part del Prof. Dr. Sergio Nasarre Aznar, Director de la Càtedra UNESCO d’Habitatge.

16.15 – 17.30 Ponències

– Són possibles nous models d’empresa en el sector immobiliari? Sr. Jordi Casajoana, CEO Omplim.

L’accés a l’habitatge formal a través del finançament hipotecari a la República Dominicana, Sra. Maridalia Rodriguez, investigadora predoctoral Universitat de Barcelona i Càtedra UNESCO d’Habitatge URV.

La Fàbrica de la transició. Reinventant els nostres pobles. Inspirant les nostres ciutats. Sr. Saül Garreta, arquitecte.

17.30 – 18.30 Discussió

Assitència lliure. Es necessita inscripció. Inscripció gratuïta.

Per a procedir a la inscripció i per a més informació, contactar amb la Sra. Alba Madrid (alba.madrid@urv.cat) o al telèfon 977 55 87 24.

Ponents

Jordi Casajoana

CEO Omplim

Arquitecte tècnic per la U.P.C, i estudis de post-grau a la U.B. i l‘escola de negocis de I.E.S.E., porta més de 20 anys en el sector immobiliari, ocupant diferents càrrecs directius en empreses cotitzades, multinacionals i family office. En l’àmbit de la rehabilitació i promoció d‘habitatges per al lloguer i venda. Fundador d’OMPLIM, empresa promotora immobiliària de caràcter ’low-profit‘, que té com a objectiu enllaçar el sector immobiliari amb la responsabilitat empresarial, social i ambiental, que demanden els consumidors d’avui.

Maridalia Rodriguez

Investigadora predoctoral Universitat de Barcelona i Càtedra UNESCO d’Habitatge URV

Llicenciada en Dret de la Universitat Autònoma de Santo Domngo, UASD, 2008-2013; titular del Màster en Investigació Avançada i Especialitzada en Dret, de la Universitat de Múrcia, UMU, 2013-2014; investigadora predoctoral de la Universitat de Barcelona, UB, 2016-2017; i membre de la Càtedra ÇUNESCO d’Habitatge, Universitat Rovira i Virgili, 2017.

Saül Garreta

Arquitecte

Arquitecte en l‘àmbit de l’edificació i l‘urbanisme llicenciat per la Universitat Politècnica de València i màster de planificació territorial per l’escola d’Administracions Públiques. Director de Garreta Arquitectes, amb 20 anys d’experiència en l’àmbit de l’arquitectura pública i privada a Catalunya. President de Reviure Solanell, SCCL cooperativa que té per objectiu recuperar un poble abandonat del Pirineu català. Cofundador del projecte La Fàbrica en Transició al municipi del Catllar, Tarragona.