Jornada de resolució de conflictes i habitatge

Direcció: Sra. Emma López, Dr. Sergio Nasarre, Dra. Estela Rivas.

Data: Divendres, 10 de maig de 2019

Ubicació: Sala de Juntes, Campus Catalunya, Universitat Rovira i Virgili (Avda. Catalunya, 35, 43002, Tarragona)

9:30 – 10:00 h.         Inauguració de la Jornada a càrrec de la Dra. Maria José Figueras Salvat, Mg. Rectora de la Universitat Rovira i Virgili i del Dr. Sergio Nasarre Aznar, Director de la Càtedra UNESCO d’Habitatge URV.

10:00 – 10:30 h.      Els mecanismes de resolució de conflictes i els conflictes derivats de les relacions d’habitatge, a càrrec de Sra Sònia Nuez, Jutgessa del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 d’Amposta, i membre de GEMME.

10:30 -11:00 h.        La conciliació registral, a càrrec de la Sra. Cristina López Descalzo, Registradora de Valls.

11:00 – 11:30 h.      La mediació com a recurs del professional de l’advocacia,Sra Marta Martínez i Gellida, advocada i mediadora. Degana del Il·lustre Col·legi d’Advocats i Advocades de Tortosa i Presidenta de la Comissió de mediació del ICAC.

11:30 – 12:00 h.      Debat

12:00 h.                     Pausa-cafè convidada

12:30 – 13:00 h.      El Centre de mediació del Col·legi d’Administradors de Finques, a càrrec de la Sra Anabel Miró Panzano, Presidenta del Consell d’Administradors de Finques i Sra Elisabet Barnadas Vintró, portaveu i responsable de la comissió de mediació.

13:00 – 13:30 h.      OFIDEUTE i la mediació de la Llei 20/2014, del 29 de desembre, de modificació de la Llei 22/2010, del 20 de juliol, del Codi de consum de Catalunya, a càrrec de la Sr. Toni Algaba, Cap de l’Àrea d’assessorament sobre el deute hipotecaril’Agència Catalana d’habitatge.

13:30 – 14:00 h.      El protocol de mediació del Banc de Sabadell, a càrrec de la Sra Gemma Feliu Lucas, Directora d’Impacte Social i Mediació de Sogeviso (empresa del Banc Sabadell).

14:00 h                      Dinar lliure

15:00 – 16:30 h.      World cafè: Cap a l’obligatorietat dels mecanismes de resolució de conflictes previs al procés judicial, a càrrec de la Sra. Emma López,  mediadora i investigadora predoctoral de la Càtedra UNESCO d’Habitatge URV.

16:30 – 17:00 h.      Conclusions i cloenda a càrrec del Sr. Xavier Bernadí, director general de Dret i d’Entitats Jurídiques.

La jornada ha estat homologada com a 7 hores de formació continuadapel Centre de Mediació de Catalunya.

Contacte i inscripcions

L’assistència a la Jornada és lliure però l’aforament és limitat.

Heu de confirmar la vostra assistència al Sr. Jordi De Andrés al correu office.housing@urv.cat. Per a més informació, podeu trucar pels matins al 977558724.

Hashtag Twitter

#adrhabitatge

@housingchairurv

Amb la col.laboració de:

Resultado de imagen de centre de mediació de catalunya