El Congrés internacional “Garantint l’exercici efectiu del dret a l’habitatge a la UE” tindrà lloc a:

Campus Catalunya. Universitat Rovira i Virgili

Avda Catalunya, 35. 43002 Tarragona

Sobre Tarragona

El Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili està situat a Tarragona, al sud de Catalunya. Tarragona és una ciutat ben connectada amb la resta d’Espanya i també Europa, doncs compta amb dos aeroports a prop, xarxa d’autobusos, trens i servei de taxis.

En avió

Hi ha dos aeroports internacionals per arribar a Tarragona:

Aeroport de Reus

Localitzat a només 5 minuts del centre de Tarragona. En aquest aeroport operen majoritàriament companyies “low cost”. Des d’aquí, es pot agafar autobús o taxi per arribar a Tarragona.

Aeroport de Barcelona

Situat a 1h de Tarragona, la majoria de vols internacionals arriben a la terminal T1. Algunes companyies “low cost” volen a la terminal T2

Des de l’aeroport es pot arribar a Tarragona amb tren, autobús o taxi.

En autobús

És l’opció més senzilla per venir a Tarragona des de l’aeroport.

Hi ha una línia directa d’autobusos des de l’aeroport a Tarragona cada dues hores. El preu del bitllet és de 13 euros.

Horari en pdf

En tren

Tarragona disposa de dues estacions de tren (Tarragona ciutat –per trens regulars- i el Camp de Tarragona –per trens d’alta velocitat-).

Des de l’aeroport de Barcelona, es pot agafar l’autobús-llançadora a la terminal T2 (si s’arriba a la T1), per agafar el tren cap a l’estació de Barcelona Sants.

Des de l’estació de Barcelona Sants, es pot agafar:

–       Tren regional o regional exprés directe a l’estació de Tarragona

–       Tren d’alta velocitat a l’estació del Camp de Tarragona, la qual es troba a les afores de la ciutat. Des d’allà, es pot agafar un taxi (uns 20 minuts i 30 euros) o un autobús.

En cotxe

Des de l’aeroport de Barcelona:

• Autopista AP-7, sortida 33 Tarragona
  • Autopista C-32 i autopista AP-7, sortida 33 Tarragona